- Juncal lamenta los “agravios comparativos” entre los pontevedreses que acompañan a sus familiares a entrenar en el complejo deportivo de A Xunqueira con los que se ejercitan en Campañó o en Monte Porreiro
- Los populares consideran que el mantenimiento de una medida de la pandemia “se debe á inercia dos nacionalistas” que mantienen el Ayuntamiento “paralizado”
El concejal del Partido Popular de Pontevedra, Guille Juncal, ha reiterado la necesidad de que la Junta de Gobierno Local traslade las indicaciones oportunas al Servicio de Deportes para “facer decaer a prohibición de acceso ao público, en xeral, nas instalación deportivas municipais onde esta prohibición segue aplicándose”.
La problemática se ha cronificado en el tiempo, “seguramente pola inercia dos nacionalistas que teñen paralizado o Concello” y que han decidido mantener una medida, que se instauró durante la pandemia de la COVID-19 por necesidad, pero que se mantiene en 2024, “ignorando as xustas reivindicacións das familias de afeccionados e da oposición política do PP”, ha añadido.
Por ello, el responsable del área de Deportes de los populares, en consenso con el portavoz municipal Rafa Domínguez, han decidido elevar este asunto a debate, en el pleno ordinario del mes de febrero, con el objetivo de aclarar qué sucede y por qué no se ha puesto fin todavía “a unha restrición que non ten ningún sentido seguir mantendo a día de hoxe”.
Desde el partido más votado en Pontevedra “non entendemos e non compartimos o mantemento desta prohibición, que non se aplica de xeito uniforme en todo o municipio e que, por tanto, supón, ao noso entender, unha diferenza inxustificada entre cidadáns da mesma cidade que, como é lóxico, non entenden que poidan acompañar aos seus fillos a adestrar a Campañó ou a Monte Porrreiro, pero non poidan facelo, a escasos metros, no Manolo Barreiro”, ha reprochado el número tres de los populares.
En el debate de la moción, Juncal tratará de convencer a las otras dos formaciones de la corporación municipal que han permitido que, en un mismo municipio, se apliquen “diferentes normas de acceso, en función da instalación deportiva na que sexan os adestramentos”. “O agravio comparativo entre os pontevedreses que adestran nunhas ou noutras instalacións é evidente. Por iso, pedimos á concelleira de Deportes que se apliquen as mesmas medidas para todos”, ha concluido.