- Guille Juncal: “O PP está comprometido co rural de Pontevedra. Levaremos as demandas da veciñanza ao Concello e non imos parar ata que as parroquias teñan os mesmos servizos e as mesmas condicións que o centro da cidade”
- El Partido Popular visitará Bora y Xeve después de constatar las “numerosas deficiencias” que presentan los servicios públicos municipales en Salcedo
El Concello de Pontevedra está integrado por 15 parroquias del rural en las que reside más del 40 por ciento de la población de la ciudad. El Partido Popular se ha propuesto devolver a los pontevedreses la confianza depositada en las elecciones municipales, con la victoria de Rafa Domínguez, permaneciendo en contacto permanente con los vecinos durante todo el mandato.
Los concejales Guille Juncal y Bea Rey han visitado Salcedo, este miércoles, para escuchar sus necesidades y poner en común las necesidades de la parroquia. “O PP está comprometido co rural de Pontevedra, levaremos as demandas da veciñanza ao Concello e non imos parar ata que as parroquias teñan os mesmos servizos e as mesmas condicións que o centro da cidade”, ha manifestado el edil popular.
“Seguimos escoitando a todos os veciños e veciñas de Pontevedra, constatando unha realidade que todo o mundo coñece, a excepción do Bloque Nacionalista Galego (BNG) e do señor Lores: existe un agravio comparativo, evidente, entre o que acontece nas parroquias de Pontevedra e o que acontece na urbe”, ha añadido.
El número tres de los populares, responsable de la parroquia de Salcedo, ha incidido en que el rural de Pontevedra está “absolutamente abandonado”. Se basa en las “numerosas deficiencias” que presentan los servicios públicos municipales y que los vecinos demandan desde hace años. “O alumeado, o saneamento e o asfaltado de estradas e beirarrúas son imprescindibles para mellorar o benestar dos veciños e veciñas do rural pontevedrés”, ha concluido.
La ronda de visitas a todas las parroquias del rural del Partido Popular continuará, esta misma semana, con la presencia del portavoz municipal, Rafa Domínguez, y de los concejales Iago Acuña y Bea Rey en Bora y Xeve.